Annons:
Etikettit-teknik
Läst 1265 ggr
Cajsa.L
3/27/17, 5:57 PM

länka Ritplatta med iPad?

Hej! jag har en fråga. Jag har en Wacom Intuos art tablet. Jag kulle vilja koppla den till min iPad. Vet någon om det går? det finns en sladd som jag använder för att koppla till min dator. Om jag skulle vilja koppla plattan till iPaden så behöver jag koppla med sladden från plattan till en usb Hub för att kunna koppla en sladd mellan iPaden till en usb hub eftersom sladden från iPaden och från sladden från plattan är båda hanar (och jag behöver koppla en hona mellan). Har någon försökt att göra detta? Har någon någon kunskap inom detta eller vet om det över huvud taget går eller inte?

Tack ❤️

Annons:
Florrpan
4/5/17, 12:59 PM
#1

Har du sökt på detta först? Känns som en standard fråga du enkelt kan få svar på om du kollar på Wacoms hemsida…

Spontant låter det inte som att det skulle fungera, det krävs drivrutiner mm. Hittar inget när jag söker.

Du kan dock använda Intuos Creative Stylus 2 (Pennan) till din iPad. http://www.wacom.com/en-us/discover/draw/art-on-your-ipad

Cajsa.L
4/21/17, 10:20 PM
#2

#1

Hittade inget som sa något om det går eller inte går men jag antar att det inte borde funka. Tack för länken, uppskattar det verkligen!

Upp till toppen
Annons: