Annons:
Etikettnybörjare
Läst 1258 ggr
Esoxlucius
2015-02-12 20:51

Skapa logga hjälp

Tjenixen!! 
Jag håller på å bygger beten å har lite funderingar.. Kollat runt på många företagsidor som skapar logos.. Å de är dyrt att köpa en tjänst.. Å jag tror kanske inte att de är omotiverat utan jag förstår att det tar tid å ligger mycket jobb bakom… Men det är så att jag är jäkligt arbetslös å har inte cashen för att köpa en logga.. Så min fråga är om det är möjligt att göra en logga som skall kunnas tryckas på tröjor å klistermärken osv i nått enkelt program som en fiskade data sopa klarar av att hantera för å göra en svartvit logga innehållande en gädda å ett namn?

Annons:
Zolah
2015-02-13 16:36
#1

nog går det, frågan är om du tänkt göra det sj?

Esoxlucius
2015-02-13 17:49
#2

tanken var väl de..iom att jag just för tillfället inte har de pengarna som det kostar att anlita någon professionell , som självklart hade varit det bästa :D

Zolah
2015-02-13 17:51
#3

Ok, men kolla efter programmet GIMP.

det är gratis teckningsprogram, och ta och arbeta dig fram genom det.

bäst egentligen skulle vara ett vector program men jag vet inte om något som är gratis tyvärr, kan hända att gimp har någo liknande.

Esoxlucius
2015-02-13 18:10
#4

Okej skall kika upp de!!!

vad jag fattat det som nu när ja läst lite så måste loggan vara vectoriserad för att det skall funka å trycka tröjor,klistermärken å flaggor osv i olika storlekar?

Zolah
2015-02-13 19:18
#5

ska inte vara ett måste, beror på företaget du kontaktar vilket format dom vill ha.

dock ska du tänka på att bilden måste vara STOR för att kunna se fin ut

pellepiano
2015-02-15 22:43
#6

Det går att trycka både bilder och vektoriserade saker på  tshirts. Fördelen med vektoriserade loggot är att de kan användas till vilken storlek som helst, 10 cm eller 40 meter =) . Kvaliteten blir inte sämre.

Finns gratisprogram på nätet .  http://www.freevector.com/news/free-design-programs/

Annons:
Urhasten
2015-02-24 12:09
#7

*Flyttar till kategorin; Nybörjare*

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Upp till toppen
Annons: