Hjälp med idéer
Min pappa fyller snart 50 år och jag har en idé om att göra någon slags bild till honom. Jag har alltid varit dålig på att visa uppskattning för allt han gjort för mig och tänkte att jag ska passa på när han fyller år.
Hur som helst. Fantasi och att teckna brukar väl ofta gå hand i hand men inte i mitt fall. Därför hoppas jag på att ni här kanske har några idéer vad man kan teckna/rita/skapa för något :)
Problemet är att jag inte har så mycket att säga om honom som hjälper en att få några idéer. Det enda jag har i tanken som jag skulle vilja få ner på bild är hur otroligt mycket han kämpat för mig dom senaste åren. Han har nästan slitit sönder sig själv för min skull och det är det jag skulle vilja visa uppskattning för.
Förstår att det kan vara svårt att komma på något men hade verkligen uppskattat alla typ av förslag eller idéer (även om dom är små).
Skaffa en symbol bok och gör en bild med saker som representerar 'styrka' som han har hjälpt att bidra med? man kan lätt finna en sådan bok på biblioteket osv.
annars kan du ju tänka igenom specifika minnen och sätta dom på bild?