Digital konst iFokus

Digital konst

Etikettövrigt
Läst 788 ggr
Zolah
0

Sommar sommar!

Har ni hunnit slappna av från skolan och kanske doodlat nåt kul? har själv 'bara börjat' :3

är riktigt skönt att få göra vad jag vill ^^

[MikeW]
0

Har haft tid men ingen inspiration på jätte länge xP Men laddade ner tre olika linearts som jag nu ska fylla i så jag har något att göra. Vill inte tappa känslan för det =P
Håller på med en nu, fast linjerna var väldigt konstiga så det har tagit 2+ timmar att bara fylla i grund färgerna .-. Måste kämpa väldigt mycket med denna. Men tror det kommer bli as bra när jag är klar! =D

Så har jag skolavslutning imorgon ^^ yay sommar lov! :D kommer byta skola och program till bild och form nu efter sommarlovet också ^w^ ser fram emot det så mycket *u*

[rumelle]
0

Nix, här blir det inte semester förrän om tre veckor drygt. Och eftersom min sambo bara har två veckor i år så har jag massa tid ensam hemma när jag kan teckna och pyssla. Hoppas bara att jag hinner hitta inspirationen till dess. :P

Zolah
0

Själv har jag tecknat en hel del :) bland annat en 4 års jubileums bild ^^ ( fästmannen ) - sedan en del ponies lol. får se vad mer jag ritar :3

#1 låter nice :) kommer överföringen gå bra? eller måste du plugga mer på ämnen du inte hade innan ?

#2 det kommer nog säkert då du väl sätter dig ner?

[MikeW]
0

#3 Måste plugga massa mer =P just nu pluggar jag bara svenska, matte, eng och idrott. Sen praktik varje torsdag och fredag. Kommer nu läsa religion, historia, svårare matte och eng, och allt det där xP

Kommer bli så jobbigt o.o men vad ska man göra xP

[rumelle]
0

#3 Tvivlar på det. Har inte haft någon ordentlig inspiration på snart 6 år. Men man kan ju kladda runt litegrann ändå. :P