Vill filma när jag målar!
Jag skulle vilja prova att filma när jag målar, men jag vet inte vilket program som fungerar bra.
Vad använder ni för program när ni spelar in när ni målar, och för - och nackdelar med det? Jag är inte speciellt teknisk av mig, så det får gärna vara lätthanterligt! :)
Camtasia är jätte bra!
Hittade många program men alla dom gjorde att färgerna såg konstiga ut och var i dålig kvalité. Camtasia filmar utan några problem, färgerna ser ut så som du ser dom på skärmen, alltså bra kvalité och när du har filmat klart öppnas klippet i ett redigerings program som kommer med camtasia och där kan du även snabba upp klippet. Är klippet typ 2 timmar lång så kan du lätt snabba upp det med några klick så den är 10 min lång eller hur länge du än vill ha det.
As bra program! hittar inget bättre. Fast det kostar pengar, men man kan prova på det i 30 dagar. Fast annars *host* thepiratebay.com *host*.. 😇
Okej, tack för tipset! ;D Tror att jag laddar ner det, är inte så rik av mig, haha x)
Jag använder Microsoft Expression Encoder 4 Screen Capture.
Jag har märkt att det inte funkar att spela in spel med, men det funkar utmärkt för att spela in när jag målar i typ PS, både med & utan ljud, samt med eller utan muspekaren👍
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
Okej, tack! :)