Hello Kolie
Titta, Lovisa har tecknat för första gången en hel och fin bild sedan flera veckors, närmare månaders, vila. Jag blev oerhört nöjd därför; jag har aldrig målat en fågel med sådant självförtroende, jag har endast målat fåglar ett fåtal gånger, jag ser enorm utveckling. Kolla gärna in "[Owl](http://artoflovisa.com/2013/11/12/owl/ ""Owl", 2012 Artoflovisa")" för att jämföra teknikmässigt och förståelse för penseln!
Klicka HÄR för att se en större version av "Hello Kolie" och mycket mer 🌺
Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️
Älskar tekniken. Den påminner en hel del om inspirationskällan jag själv alltid återvänder till (Goodbrush). Har själv tagit en ca 1,5 års break men är (äntligen) på gång igen.
Medarbetare - Halloween.ifokus
#1 Det längtar jag till att se något utav! Och, tack för responsen. Jag gillar tekniken med och det känns så skönt att improvisera fram det. Det har varit mycket att måla av utan att hinna bekanta sig med sin egen stil eller metod som känns bekväm. Det är inte fören på senare tid som jag verkligen känner att konsten GER så otroligt mycket - då har jag ändå tecknat ett par år och älskar det mer och mer för varje gång.
Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️