WIP - omgjord bild
Jag kom på att jag faktiskt inte har lagt upp något här. Så jag tänkte dela med mig av vad jag just nu försöker knåpa ihop. Det är en ny version av en bild som jag gjorde 2005. Så långt känner jag mig faktiskt hyfsat nöjd, en känsla jag inte stött på speciellt ofta när jag tecknat. Tyvärr har jag inte så mycket tid till att arbeta med bilden så det lär väl dröja innan den blir färdig. :P
Kan tillägga att hår alltid varit min svåraste del, och jag fick väl inte till det hundraprocentigt denna gången heller, men det blev nog det bästa jag har gjort so far. :)
Kom gärna med kritik om ni känner för det. Jag har inte tecknat så mycket som jag borde så lite ringrostig är jag nog, och då är det inte fel med lite tips på förbättring!
Oh, snyggt :D
alltid kul med remakes tycker jag, har ingen direkt kritik heller :)
Tack så mycket! :)
Det är nog den första bilden som jag faktiskt provar att göra om. Ska bli kul att jämföra sen när den är färdig. Kanske blir att jag gör om någon mer gammal bild, det var ganska kul. :P
Jo verlkigen :) ska själv försöka hitta fram något RIKTIGT gammalt, när jag var liten så ritade jag en hel del lejon/katt människor i medeltida kläder. Skulle vara kul att göra en ny take på dom och visa, men då är det ju att finna dom gamla bilderna :P
Ska bli skoj att se din färdiga bild :D
Ja, jag tror att det har gått lite framåt med åren, trots att jag inte har tecknat så mycket jag skulle ha önskat. :P
Tror jag måste försöka gräva fram mina gamla skissblock och hitta något riktigt gammalt att göra om, för det här var kul. Dock har jag inte hunnit med att göra mer än på bilden jag lade up. Har så mycket annat som måste prioriteras.