Sphinx katt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Klottrade lite i photoshop, vilket resulterade i en speedart video :D
Jag blev dock inte nöjd alls, så kommer nog göra om en del om jag fortsätter på denna.
/ Line Kinnari
www.linekinnari.se - Portfolio
Neh varför gav du upp? Såg ju jättebra ut! Älskade verkligen hur du fick till anatomin så bra och rynkorna i huden. Förstod dock inte sammanhanget med klockan men den kanske inte hade någon tanke bakom? Eller hade den det? :) Jag tycker iaf du borde fortsätta på den. Skulle gärna se den i färg. :D
Morgontrötthet kan vi skylla på ;) Videon är rykande färsk, haha.
Näe, inget direkt sammanhang mellan kattn och klockan, mest bara att båda är vackra (och jag har lite dille på fickur). Har haft konceptet i huvudet i evigheter, så tänkte kladda ner det lite snabbt. Kanske utvecklar det så att det jobbas fram ett sammanhang. Eller så får det bara vara "en fin bild". :)
Kommer nog jobba vidare på den, men inte nu. :)
/ Line Kinnari
www.linekinnari.se - Portfolio
Åh då förstår jag. Haha ligger själv fortfarande i sängen och knappar på mobilen så då var du iaf duktigare än mig som redan stigit upp och börjat rita på morgonkvisten. ^^ Till mitt försvar, jag är ingen morgonpigg människa. Sängen är som allra skönast på morgonen. xD Men ja, ser fram emot en fortsättning när du orkar ta tag i den igen. :)
Jättefin! Fortsätt gärna på den :D
Glöm inte att du är älskad och helt underbar!