Nya Stift?
Stiftet jag har i min penna till ritplattan har blivit väldigt slitet på senaste tiden och behöver snart bytas ut, grejen är bara den att de som jag fick med när jag köpte plattan nu är slut. Vart kan jag köpa fler? :)
checka pricerunner, och kolla efter ' tablet nibs ' :3
Jag har sett att Kjell & Company har (länk), men det finns säkert på flera ställen att köpa för kanske billigare pris. 🙂
Min blogg: linaspyssel.blogg.se :)
#2 Det var sånna jag letade efter! Tack! 😃
Tror man ska kunna kontakta tillverkaren och be dem skicka nya. :)
Det kunde jag iaf göra när hela pennan gick sönder, helt utan kostnad.
/ Line Kinnari
www.linekinnari.se - Portfolio
Slänger in en liten fråga i ämnet. Kan man byta stift på alla pennor? Här haft min ritplatta sen 2009 och ja udden är rätt sliten. :p Har en wacom bamboo.
Ja, det ska man. Prova dra i stiftet, om den kommer ut utan problem så går den att byta :)
/ Line Kinnari
#6 Oj, får nog använda mig av en tång eller nåt då. Haha det är så nerslitet så jag kan inte nypa om det med fingrarna. :p
Haha ;P
/ Line Kinnari
Så kan det gå om den används konstant. :p Min penna har även fått ersätta min datormus, så den får jobba hela tiden. ^^)
#7 med min wacom bamboo fick jag med en liten metallring i lådan som man kan använda som en tång och dra ut stiftet med :)
#8 Ok. Det var så länge sen nu sen jag öppnade min kartong så den är nog borta för länge sen om den nu fanns med. 😃