Digital konst iFokus

Digital konst

Etikettövrigt
Läst 507 ggr
Zolah
0

ot -Snart är skolan slut

FY VAD SKÖNT!

är så less på den, läraren verkligen förstör all lust att skapa saker - och det ska bli så SKÖNT att slippa honom xD

Hur mår ni då? :) slår vad om att dom flesta av er har en äkta sommar redan nu ( fusk.. )

Det är forfarande 'just-innan-våren' känsla här, det snöade till och med förra veckan :P

Paltn
0

Hade en sån lärare i Bild i gymnasiet.
Sket fullständigt i honom till slut, tolkade uppgifterna helt annars än han förväntat sig. Och då jag inte gillade uppgiften så gjorde jag något helt eget.
Han var ofta irriterad på mig för detta och lite arg vissa gånger…

…slutade med toppbetyg och kommentaren
"Gillar att du väljer att köra din stil, fortsätt med det!"

// Paltfan

Zolah
0

Jag kommer nog desvärre inte ha det så dock, har haft den här läraren i säkert 4 år fast i olika klasser? 3 år konst och nu detta året med 3d grafik :P

men snart, wooo! xD

[rumelle]
0

Njaej denna veckan har det mest regnat. Fast idag var det ganska skönt i luften. Blev inte kall trots att regnet vräkte ner när jag gick hem med öppen jacka. :P

Ibland undrar jag hur livet skulle ha varit nu om jag valt att studera något med konst. Var väldigt sugen på game design förut. Men jag valde plan B som innebar en säkrare chans att få ett jobb snabbt. Kan dock inte säga att jag ångrat mitt val, teckna kan man ju pyssla med på fritiden också. :)