Rödluvans första!
Nice :D Du får visa processen bit för bit x3
#1 Tack! Det ska jag göra 😃 Detta är ju helt nytt för mig, har bara ritat på papper innan så får hoppas det blir bra 😂
Du är ju på rätt ställe om du vill ha hjälp ;D
första och bästa tipset! Lager är din bästa vän <3
Ögonens linje ser ut att vara placerad lite för högt upp. Försök få ner den till mitten så blir det nog bättre.
//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här
#3 Tack! Ja, när jag redigerar bilder i skolan så är lager verkligen ens bästa vän så jag försöker alltid att tänka på det! Måste bara komma in i tänkandet när jag ska lägga ett nytt lager. Lite mer träning inom det så ska det nog bli bra 😃
#4 Tack! Ska jag se om jag kan fixa!
Lager i all ära, men se till att det inte rinner iväg för mycket. Gjorde det misstaget i början av mitt digitala tecknande när jag gjorde lager för nästan allting, nu försöker jag hålla det så lågt som möjligt, eftersom det snabbar upp grejer otroligt mycket.
Nu skulle säkert inte du överdriva lika mycket som jag gjorde, men tänkte ändå att det kunde vara bra med ett varningens finger. :)
#6 Ja, tack! Alltid bra att varna en extra gång! 😃
Gud jag älskar lager! <3 =D
Använder as många x3 tar typ ett nytt lager för varje färg nästan. Blir mycket lättare att ändra eller ta bort utan att sabba andra saker ifall man råkar göra fel osv.
#8 Lager är verkligen bäst 😃
Tar ett tag att lära sig lite när jag ska lägga ett nytt lager för när jag redigerar mina foton (en vanlig redigering) så behövs det oftast inte särskilt många men ganska mycket fler när man ritar! 😂
Nu har det som har hänt alla, jag fastnade. Kom inte framåt med den jag började med och visste inte vart jag ville med den så jag har genom dagarna försökt såna fram något annat utan framgång men har gjort två tycken som jag hittills är helt okej med. Den ena har jag ritat av och den andra har jag bara spontant ritat.
Jag vet sedan innan att jag är bättre på att rita av än att rita från mitt sinne då allting oftast bara blir en enda röra.
Men jag tänkte ändå visa de två jag har kommit fram till.
Den första har jag ritat av och jag använde en bild från Tumblr som jag tyvärr inte hittar för tillfället.
#11 Ooh, den gillar jag :D
#12 Tack så mycket 😃
Du är duktig! :)
#14 Tack så mycket! 😃
#11 var riktigt cool! =D
#16 Tack! Hoppas jag hinner inspiration att fortsätta 😃