Är den klar såhär?
Hmm… Känner mig inte riktigt nöjd, men det är det k¨jag kan åstadkomma… Men fortfarande är det så tomt i mitten, så vad ska jag ha där? Det ska vara lite skräcktema på det!
Jag tycker du borde ha med något mer i förgrunden. Just nu känns det mest som en väldigt bra bakgrund :)
Glöm inte att du är älskad och helt underbar!
Bilden känns lite platt. Även om det är skräck på temat så skadar det inte att försöka hitta något som uppmanar till känslan ännu mer. Kanske ett föremål eller liknande som syns eller bara ett tecken på att det finns bortom synhåll.
Annars är idén väldigt cool och jag tycker trots allt att den är väldigt snyggt gjord hittills.
Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️
en annan sak du kan göra för att skapa lite med dimension i bilden är att göra saker som är lägre bak mörkare, och dom som är längre fram ljusare.
du kan även utnyttja färger för att få mer bild djup är att använda färger på ett smart sätt, tex i den extrema förgrunden skulle du kunna placera något rött som sedan blir förstärkt av det gröna du har i bilden.
ibland kan det också funka om man tonar bakgrunden, så den inte bara är jämt svart. lite svårt att förklara :/
hoppas det jag sagt hjälper nåt xD
Tack för tipsen, jag ska ta till mig det nu sagt och försöka förbättra den lite! :D
Vore coolt om du hade lite lysande ögon i bakgrunden.. bara en åsikt. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Ja ser bara en bild som är nästan svart. Vad konstigt.
#5 Jag tänkte faktiskt på det, så det ska jag göra! :)
#6 Vad menar du med konstigt? Förklara!
#6#7
det kan bero på ljus styrka på din datorn etc
#7, 8: Det är i iPaden. När jag drar upp ljusstyrkan till max ser jag att det är träd på bilden. På halv styrka var det i stort sett bara svart. Men det kanske ska vara så.
#9 Jag kan nästan garantera att det är bilden i sig. Jag har också svårt att se träden/skogen om jag inte vinklar skärmen bakåt.
Bilden är väldigt mörk, det kanske går att tänka på ändå? :) Man kan ställa sig frågan: Går det att få till en mystisk och läskig känsla fast med andra färger/motiv, osv? 🙂
Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️
Jo, jag jobbar för fullt med bakgrunden! Men vad jag ska ha i förgrunden klurar jag fortfarande på. Jag har tänkt att ha någon jagad människa där, men jag kan verkligen inte rita människor på fri hand… Någon som har ett annat exempel på vad jag kan ha där?
Såhär lång har jag kommit, hoppas att förändringen har blivit bättre! Jag ska ta bort kluddet vid bakgrunden, den var där när jag ritade träden…
Tack! :)

Då gillade jag första bilden MYCKET bättre faktiskt….