Supersött, riktigt bra gjort! đ
Fint!
Förgrunden, ja, men bakgrunden tar lite för mycket fokus, den du skissade pÄ först http://digitalkonst.ifokus.se/discussions/53065c61ce12c43dbf00569b-diamond-kristall-wip?discussions-1 var bÀttre komponerad och fÀrgmÀssigt framhÀvde den fölet mer. :)
#5 Jo, jag tÀnkte att det blir lite som en korridor. DÀremot kÀnde jag att det vart bÀttre - men det Àr förmodligen en tolkningsfrÄga. Jag tÀnker mig att "korridoren" Àr mer vÀgledande för att nÀrmast ögat ligger fölet. Den tidigare idén Àr dock mer inramande som du sÀger.
Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter â€ïž
#6 Problemet Àr att "korridoren" leder bakÄt, och leder bort fokuset, men det Àr en övningsfrÄga det dÀr med komposition och hur man kan anvÀnda det, samt fÀrger och detaljnivÄer för komponera en bild. :) Det kommer med övning. Jobba pÄ.
#6 Börjar med att sÀga att komposition Àr supersvÄrt och att jag Àr lÄngt ifrÄn nÄgon expert. Men jag tycker ocksÄ att ögas inte riktigt leds till och fÀsts vid fölet utan velar mellan att titta pÄ fölet och himlen. Problemet skulle, förutom att korridoren i sig leder ögat bort frÄn fölet, kunna ha att göra med att den enda biten av bilden som Àr blÄ Àr just himmelsbiten. Utstickande fÀrger drar gÀrna ögonen till sig. HÄller jag för himlen fÄr jag mycket mer fokus pÄ fölet.
Men med detta sagt tycker jag Ă€ndĂ„ bilden Ă€r superfin! Bra jobbat med grĂ€set đ
Aww! JĂ€tte fin ju! đ
Detaljerna pÄ fölet Àr stimulerande för ögat.