Deviantart
Hej, jag ritar & fotograferar en del.
Vill gärna börja posta saker på deviantart då jag älskar den sidan.
Men känner mig inte tillräckligt duktig, kommer nog inte få några watchers hehe.
Hur tusan får man watchers?
Vad heter ni på deviantart?
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Jag heter Mooniq66 där o har bara lagt ut foton. Oredigerade, endast beskärda o ändå fått fina kommentarer :-)
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Det du kan göra för att få watchers är bland annat att ladda upp bilder regelbundet och kanske gå med i någon grupp där dina bilder läggs till i.
Jag heter Zakaraa även där men lägger endast ut fotografier, mina digitala bilder är raderade sedan länge därifrån.
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Bevaka andra, kommentera andras bilder och sidor, gärna de som kanske inte är så stora än (en kommentar på en bild som redan har 1000 kommentarer försvinner i mängden). :) Lägga in bilder i grupper var ett bra förslag det med.
Okej, tack för tipsen! 🙂
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Jag heter Avorage. Precis som det redan har sagts så kan man locka till sig följare genom att visa fram fötterna. Kommentera, gilla, följa andra, etc. Du kan också ladda upp bilderna i andras grupper. Om du laddar upp en bild på en hund exempel kan du ladda upp den i flera tiotal olika grupper. Du kan också skriva i taggar så att om det är någon som söker "dogs" så kan dem hitta din bild för att du har taggat din bild med "dog".
Hoppas det går bra, du ska inte känna att du är mindre duktig för att där hör alla hemma som är kreativa! :D
Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️
Jag e inte medlem på dA längre, då mitt konto buggade ur så gav jag upp.
Annars finns ju InkBunny med👍
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
#7 Ett artcomunity, ganska likt dA👍
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
Jag är medlem där jag heter Eyeflash. :)
Jag förstår nästan ingenting av den i alla fall, burkar bara titta på lite bilder och ladda ner penslar och sånt därifrån… Jag förstår inte ens hur man får mail-siffran att sluta lysa när man har läst ett mail :/
Sen fattar jag inte ett dugg av vad credits är för något heller, haha xD
Heter VargGrisen på DA xP
Har inga tips direkt för att få watchers eller så.. Bara lägga upp bilder och hoppas att någon gillar dom tillräckligt för att vilja klicka på knappen xD
Haha har hittils inte lyckats någe vidare 😴
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
#13 Jag kan säga att jag började ladda upp bilder och det var sällan jag fick någon respons. Däremot fick jag en kommentar eller en favorit och då var jag där med att tacka, vilket är väldigt artigt. Desto mer man visar sig, desto mer får andra medlemmar syn på dig! 😃
Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️
Jag kommenterar och lägger favs för fullt, tackar även hehe.
😃
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
På DA :)
http://illenora.deviantart.com/
det här är jag :) det är en otrolig blandning där, just nu mest 3D och digital konst