Digital konst iFokus

Digital konst

Etikettkonst-illustration
Läst 664 ggr
Zolah
3

MLP Zolah

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en MLP persona, som också heter Zolah ( som typ, alla mina jag på nätet ._. )

Ska försöka kicka igång min pony blogg så det kommer säkert fler ponies från mig.

Urhasten
0

Shit vad cool. Den får du hojta till när den är färdig! :)

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Zolah
0

Tack ^^

menar du bloggen? den är uppe det är bara det att jag inte varit aktiv på länge

http://zolah.tumblr.com/

(engelska)

Urhasten
0

#2 Ja, titta. Hoppas du kommer igång ordentligt så småningom. Det vore roligt att få se mer My Little Ponys. Själv blir jag väldigt inspirerad! 

Just nu är jag sjuk att ögonen flimrar när jag försöker digitalt, så jag vet inte riktigt vad jag ska teckna traditionellt. Det är lite trist, för jag känner mig sjukt begränsad så fort jag ska teckna traditionellt och när jag sitter med ritplattan känner jag mig bara SÅ hemma *drömmer mig bort haha* 😍

Zolah
0

hehe :) det är rätt rolig hobby, inte så svart/vitt som livet kan vara ibland. Du får testa göra nåt eget själv? du behöver ju inte arbeta digitalt, när jag var som sjukast satt jag och tecknade för hand i ett litet block. Funkade bra det med

Urhasten
1

#4 Jag har ju precis köpt mig ett mindre block som jag bestämt ska ta med mig överallt just för att kunna teckna regelbundet! Jag får försöka knåpa ihop något.