Penslar och patterns
Var kan hitta snygga penslar och patterns?
Jag har kollat på Brusheezy eller vad de nu heter och hittade inget snyggt där. Har också kollat efter snygga patterns på deviantART men där hittar jag inget som passar mig heller.
Var hittar ni era penslar och patterns?
Jag gjorde massor av egna en gång i tiden, kändes minst lurt med copyright osv :)
göra egna känns ju lättast och bäst även om jag ibland hittar andra artists som delar med sej av sina, men jag använder trots allt sällan något annat än programmets standard penslar ändå :)
om du orkar gå genom min favorit folder på DA så har jag samlat på mej penslar och sånt som andra delat med sej gratis http://ebba.deviantart.com/favourites/3454219
Okej, jag ska se om jag hittar något bra där! :)
Jag vill ju helst göra mina egna, men jag bli aldrig nöjd över det jag gör själv, så därför lånar jag hellre av andra. :P
Jag tror att det lätt att hitta penslar om du vet vad du vill ha. Det är väldigt lätt att hitta om du söker "Adobe Photoshop brushes flower free download" eller liknand, då kommer du garanterat hitta det du söker. Annars kan du gör penslar som ovanför nämnt, och det är inte nödvändigtvis svårt det heller. Om du är uppfinningsrik och dant så har du väldigt fina penlar och texturer inom sin tid. Det går även göra egna mönster lika så. Lycka till dig! :)
Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️