När ritplattan laggar
Vad gör man när ritplattan laggar?
Nu fick den för sig att vara lite dryg mot mig och göra det, vet någon hur man får den "normal"?
Datormusen och allt annat fungerar ju… :P
När min ritplatta får för sig att dryga så brukar jag kopple ifrån den, instalera om programmet, starta om datorn & sedan koppla upp plattan igen ;)
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
Ofta beror det på datorn i sig och egentligen inte på grund av ritplattan. Eftersom det är datorn som ska ta upp alla signaler om funktioner när du använder dem.
Jag skulle rekommendera dig att kika igenom din dator och se om du kan behöva starta om den, kanske titta i kontrollpanelen om du har ett program som segar datorn, kolla vilka program du har på i bakgrunden, etc, etc! :)
Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️
#2: Jag trodde teknik betydde rit-teknik här. Gruppen kanske skulle heta rit-prylar eller nåt för att inte vara tvetydig?
Jag har flyttat tråden till Ritplattor istället eftersom det är det som det gäller. En miss från min sida helt klart! Tur det finns vakna ögon :)
Teknik betyder dator, IT. Exempelvis "Vilken dator är bra för…" "Bra mus för att teckna…" etc. Inte teknik som i olika tecknar-tekniker.
Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️