Annons:
Etikettmitt-senaste-verk
Läst 1190 ggr
[Mazamizari]
2016-02-02 07:52

Mazamizaris illustrationer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så jag tänkte att jag kanske kunde skapa en tråd här då jag oftast endast använder Photoshop när jag vill göra något. Tänkte att det kunde vara ett bra sätt att få förslag på vad som behöver förbättras och sånt.. Så jag tänker helt enkelt samla mina bilder i den här tråden då jag gjort något nytt och vill ha förslag. Bilden ni ser är mitt senaste verk, jag är nöjd med allt förutom benen… och har ingen aning om vad jag ska göra med bakgrunden. Den är inte klar direkt men ändå skaplig? Jag brukar inte måla realistiskt så det här var ett försök att prova på det.

Annons:
[Mazamizari]
2016-02-05 16:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Det senaste jag gjort, i den vanliga stilen. Fast utan svarta streck runt allt. Försöker testa något nytt.

[Mazamizari]
2016-02-16 20:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Ibland är det bara inte kul.

[Mazamizari]
2016-02-18 19:47
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Ja jag känner att jag prövar en massa olika stilar för att se vad jag tycker känns bäst, just nu lutar det väl mot denna. För gillar det på något sätt. Väldigt annorlunda men det funkar på något sätt. Jag tycker åtminstone det.

[Mazamizari]
2016-03-10 16:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Antagligen inte det bästa jag målat, men kände bara för att kladda för att ockupera tankarna så japp. Då skapades det här.

[Mazamizari]
2016-03-12 12:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Jag målade ett självporträtt under morgonen.

Upp till toppen
Annons: