Konst: Djur

Hård kritik av shetlandsponny

2015-10-08 12:21 #0 av: Molekylflickan

Vill gärna ha riktigt mycket konstruktiv kritik! :) Så länge det är kritik jag kan använda till något.

Anmäl
2015-10-08 12:32 #1 av: Niklas

Väldigt fint det jag ser. Upplösningen på bilden är inte så hög så det blir pixligt när jag förstorar.

Vänliga hälsningar, Niklas
» Besök iPad for Work Om du vill använda iPad på riktigt.

Anmäl
2015-10-08 12:40 #2 av: Huygens

Hade man kunnat använda mer sol-måne-belysning, så att man fått två ljuskällor på hästen?

Anmäl
2015-10-08 18:12 #3 av: Molekylflickan

Ja, det beror på att jag inte kunnat ladda ner hästen i full storlek då appen krånglar x) Tack så mycket, kul att höra att du tycker att den är fin :) #1

O, intressant med två ljuskällor. Man kunde ju typ göra en till version av den där jag ändrar belysningen? :D #2

Anmäl
2015-10-10 23:10 #4 av: oddahviing

reagerar mest på att ljuset uppe på manen delvis kontrasterna inte stämmer in riktigt, det bör vara mer och starkare reflekterande ytor, och sen är hästen väldigt slät till bakgrunden, jag vill se mycket mer hår sticka ut speciellt kring hovarna. Men det är bra! Du är duktig :)

Anmäl
2015-10-21 22:46 #5 av: Molekylflickan

#4 Tack så mycket för kritiken :) Ska försöka tänka på det du sa till nästa gång ^^

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.