Annons:
Etikettdigital-konst-ifokus
Läst 1401 ggr
Urhasten
2015-08-28 21:43

SÖKER MEDARBETARE!

Hej på er! 

Nu ser det ut som att min svacka blir den längsta någonsin. Jag tecknar tyvärr inte i samma utsträckning som tidigare. Jag vet heller inte när jag är tillbaka igen. Kanske när det där körkortet är avklarat (djup suck). 

Det här är inget avsked, men jag vore så innerligt tacksam om det fanns någon som skulle vara intresserad av att bli Medarbetare på sajten - som förtjänar att finnas vid liv! 

Om intresse finns, finns möjlighet att eventuellt ta över sajten helt i framtiden. I första hand söker jag en trogen Medarbetare som i princip kan ta lika mycket ansvar som om den vore din egna. Hör av er genom PM! 

Tusen tack alla fina medlemmar! 🎈

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

  • Redigerat 2020-09-21 16:20 av Niklas
Annons:
luckydragonriderkin
2015-09-01 08:23
#1

hej! Jag undrar… Kommer detta innebära att man måste skriva artiklar och sådant? Eller bara hålla ordning och hjälpa folk?

Jag skulle gärna hjälpa till men jag vet inte om jag kan/vill skriva artiklar. Och dessutom är jag bara 16

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

Zolah
2015-09-01 12:48
#2

Tror hon siktar på både och, men personen som hoppar in kan jag hjälpa med artikel skrivning osv.  Är bara svårt att göra saker själv, samt väldigt lätt att tappa gnistan.

jag minns tyvärr inte vad som var yngsta man fick vara som medis DX

Urhasten
2015-09-02 13:36
#3

Jag söker en eller flera Medarbetare som kan göra ALLT. Antingen fördelar ni upp arbetet eller att någon sköter allt. Så som artikelskrivning, inlägg, lekar, etc, etc. Jag vill och önskar inget hellre än att sajten ska vara levande och rätt team vore jätteskönt att hitta. Om nya arbetarna gör ett bra arbete finns chansen att ta över sajten helt!

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Urhasten
2015-09-09 18:42
#4

Någon som känner sig manad? ☀️

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Zolah
2015-09-10 20:39
#5

Om ingen nappar här testa forumet där man kan fråga efter medisar, där bara medisar och admins kan kolla?  ( tror jag det är )

alt på teckning

Urhasten
2015-09-10 21:10
#6

Mycket bra idé!

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Annons:
Zolah
2015-09-11 00:46
Urhasten
2015-09-11 00:48
#8

Hade dock varit roligast om någon här ifrån ville, men det måste vara frivilligt haha! Jag ska försöka hålla ut lite till, det kanske dyker upp någon!

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Zolah
2015-09-11 08:10
#9

Jag minns inte, men har du testat göra ett mass utskick? har för mig att det ska gå?

Urhasten
2015-09-11 10:11
#10

Jo, det ska fungera. Får testa det! 🙂

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Upp till toppen
Annons: