Annons:
Etikettövrigt
Läst 850 ggr
Skånetösen
2015-05-11 21:25

Egen design tygpåse, t-shirt, osv - beställa var?

Hej!

Jag skulle vilja beställa tygpåsar, t-shirts och dylikt med min egen design (i försäljningssyfte) men undrar varifrån det är bäst kvalitet?

Jag har funderat på Vistaprint, men vill gärna höra om någon kan rekommendera något annat, och/eller positiv respektive negativ kritik om Vistaprint?

Så alltså, var är det mest prisvärt, samt bäst kvalitet, att beställa ifrån?

Tack på förhand!

Annons:
ChristineL
2015-05-11 21:34
#1

Har beställt både tygpåsar och t-shirts härifrån några gånger, har aldrig varit några problem :)

http://www.spreadshirt.se/

kattöga
2015-05-11 22:39
#2

Nu har jag inte koll på exakt vad dom erbjuder (kan inte kolla det just nu), men dom har bra kvalitet, bra leveranstider och bra priser; Pixartprinting! Jag kan tro att dom har en hel del av vad du önskar……
(Har själv beställt foldrar, posters, och annat smått och gott från dom, dock inget textilt……..)

Vistaprint, dom är snabba men har inte särskilt bra kvalitet enligt min erfarenhet (av visitkort m m )….. Visitkort funkar och säkert annat också, men jag har en ganska negativ känsla för dom, med tanke på vad jag beställt av dom. 

Jag är mycket mer "entusiastisk" för Pixartprinting! Det är bra om du kan göra tryckfärdiga original själv, men om du inte har tillräckliga kunskaper så får du bra hjälp med det.

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Zolah
2015-05-12 13:57
#3

kollade på det du visade kattöga, men tror jag klickat konstigt för dom visar som minst bestälbara 100 stycken X_x

Upp till toppen
Annons: