Annons:
Etikettkonst-djur
Läst 819 ggr
Urhasten
2015-02-24 11:41

En liten sväng in!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er! 

Jag vill kika in och säga att jag lever, men som det ser ut kommer sajten fortfarande bli mindre prioriterad ett tag framöver. Planerar dock att VERKLIGEN sätta igång den igen, när även mitt tecknande har kommit igång på riktigt. Känns lite motigt annars 🥵

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Annons:
Zolah
2015-02-24 18:21
#1

Men kan du iafl säga åt oss ( medarbetare) vad vi kan göra under tiden?

jag har gjort trådar med månaders mellanrum där jag frågar vad som egentligen händer och om vi bör göra något.

även om detta kan ses som en elak kommentar men klarar du av att styra en sida just nu? det känns som mycket annat kommer innan då egentligen du bara behöver skriva lite för att göra sidan mer aktiv ( menar, du måste inte teckna varje dag och sätta ut content eller skriva artiklar )

Urhasten
2015-02-24 18:40
#2

#1 Jag förstår vad du menar, dock har jag valt att prioritera bort sajten. Jag kräver inte att du som Medarbetare ska göra någonting om inte jag gör det. Om du känner att du behöver en uppgift är det givetvis inget problem och då finns det en specifik tråd för dig som Medarbetare alternativt skicka mig ett meddelande. För fortsatt diskussion så tar jag gärna det där det är avsett! 🙂

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Upp till toppen
Annons: