Annons:
Etikettköpes
Läst 1060 ggr
Sweelin
2014-10-28 22:15

Sökes en tecknare/konstnärlig människa

Hej! Jag söker någon väldigt kunnig person inom teckning och digital konst som kan göra en tavla till mig av mina föräldrar som båda är bortgångna. Jag har inga högupplösta bilder, endast små kort som representerar mina föräldrar.  Så man måste kunna rita självständigt, vara innovativ och skapa en egen känsla och touch i bilden. 

Så man måste alltså kunna teckna människor och vara påhittig och inte endast utgå från en bild 🙂

Ett tema jag har är cancer och eld, då dom båda är starkt relaterade. Jag älskar detaljer och vill gärna ha färg 😃

Jag betalar mycket för rätt bild då detta skall vara något jag kommer ha med mig hela livet ❤️

Kontakta gärna mig via pm för mer info🙂

Mvh Elin

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Annons:
Sweelin
2014-11-11 11:35
#1

Fortfarande aktuellt :)! Är inte kräsen, utan vill främst kunna se att det är mina föräldrar på bilden. Kom gärna med nån snabbskiss/kludd som förslag om ni är intresserade, så kan man gå vidare utifrån det Skrattar

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Anna1988
2014-11-17 16:59
#2

Vill du ha bilden endast i digital form? Hur stor vill du att den ska vara? Är det okej med olika tolkningar i bilden?

Det låter intressant och som en utmaning =) Samtidigt som det är ett väldigt ärofyllt uppdrag. 

Jag skulle gärna vilja veta mer. Du kan ju titta på min hemsida om det är något i denna stil du skulle kunna tänka dig. Det viktigaste är att det känns bra för dig. 

www.artbybracke.se

Sweelin
2014-11-17 17:54
#3

#2 Nej det behöver inte vara digitalt :) Jag hade tänkt mig runt en tavelstorlek, helst runt 50x40 eller större :) Man får tolka den precis hur man vill! Det är bara uppskattat och roligt :) 

Jag har varit inne och kollat på din hemsida och jag tycker verkligen att det är många intressanta, häftiga och snygga bilder! Så du får mer än gärna komma med förslag och idéer :)

Jag kontaktar dig via pm.

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Upp till toppen
Annons: