Annons:
Etikettsäljes
Läst 1330 ggr
luckydragonriderkin
2014-09-11 21:59

Bamboo ritplatta

Hej! Jag funderar på att köpa en Cintiq och sälja min Bamboo ritplatta. Jag undrar om det finns interesse och isåfall hur mycket den är värd. Den är ungefär två år och rätt så välanvänd, den funkar felfritt och "pressure" funkar super! Det är lite repad av pennan men det påverkar inte användandet av plattan. Den har en sladd som bara är att koppla in i datorn med USB och pennan är helt perfekt och jag bytte udden igår. Pennan har ett "sudd" som har eget minne, om man vänder på pennan och sedan klickar på t.ex. sudd så är den delen ett sudd. Och om man vänder tillbaka den blir det det "tool" du använde innan. Knapparna funkar och Touchen också. Det är bara att klicka för att aktivera/avaktivera touchen. Det finns ingen Box tyvärr och ingen installations CD heller men det går att hitta på internet. Den är 35 cm bred och 21 cm hög. Själva delen man använder och ritar med är 28 cm bred och 19 cm hög. Sådärja… Väldigt mycket text, haha. Har ni några frågor så är det bara att kommentera! :)

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

Annons:
luckydragonriderkin
2014-09-12 08:23
#1

Putt :p

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

luckydragonriderkin
2014-09-12 22:58
#2

Det som jag trodde var repor var egentligen smuts ^^' Nu har jag tvättat av den med ljummet vatten och den är så gott som ny! Inte en enda repa!

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

Zolah
2014-09-14 13:22
#3

jag tycker det är skitsvårt med sådant här, kolla vad dom kostar som lägst nya och dra av sedan lite på det eftersom ( jag antar ) att stift etc borta plus att du har använt produkten

luckydragonriderkin
2014-09-14 13:39
#4

tack! :)

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

Upp till toppen
Annons: