Annons:
Etikettdigital-konst-ifokus
Läst 911 ggr
Urhasten
2014-03-13 15:01

SAJTNYHETER ~ 13/03/2014

God eftermiddag på er!

Jag ber om ursäkt för den låga aktiviteten från mitt håll, som sagt. Däremot hoppas jag att börja komma igång när jag inte är sjuk. Har däremot lite med min sjukdom Ulcerös Kolit at the moment istället. 

Eftersom förra nyhetsinlägget kom upp för en månad sedan tänkte jag att det vore väl lämpligt att möjligtvis fortsätta trots allt. För mig är det viktigt att vi alla hela tiden för en öppen och ärlig kommunikation för sajten och vår konstnärliga utveckling! 🙂

VÄLKOMMEN

- Zolah är sajtens nyaste Medarbetare! 😃

ÖVRIGT

- Sajten har legat i off-mode ett tag från mitt och några medarbetares håll. Somliga tider är inte alltid lätta. Speciell om man har för sig mycket på annat håll också. Däremot lär vi oss alla under livets gång att prioritera och planera bättre (förhoppningsvis haha).

Och med detta sagt vill jag avsluta med att vi förstår er och att ni ska förstå oss och att sajten kommer dra igång successivt. Jag vill understryka att ni dock är fantastiska på att vara självständiga, trevliga och aktiva. Det är så glädjande att logga in och se aktivitet av er medlemmar.

Jag och medarbetarna önskar er en fortsatt trevlig dag! 🎈

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

  • Redigerat 2020-09-21 16:20 av Niklas
Annons:
Upp till toppen
Annons: